Egy műtéti esetmenedzser (surgical case manager) kulcsszerepet játszik a műtétek szervezésében és lebonyolításában, elsősorban a páciensek és az egészségügyi szolgáltató közötti kapcsolattartásban, hiszen ő felel a műtéti időpontok egyeztetéséért, a betegek tájékoztatásáért, valamint azért, hogy a teljes folyamat – a műtét előtti felkészüléstől a beavatkozás utáni gondozásig – gördülékenyen, átláthatóan és biztonságosan történjen.

Egy műtéti esetmenedzser (surgical case manager) kulcsszerepet játszik a műtétek szervezésében és lebonyolításában, elsősorban a páciensek és az egészségügyi szolgáltató közötti kapcsolattartásban, hiszen ő felel a műtéti időpontok egyeztetéséért, a betegek tájékoztatásáért, valamint azért, hogy a teljes folyamat – a műtét előtti felkészüléstől a beavatkozás utáni gondozásig – gördülékenyen, átláthatóan és biztonságosan történjen.

Miben segít egy műtéti esetmenedzser?

Pácienskommunikáció és tájékoztatás

  • Kapcsolattartás a páciensekkel telefonon, e-mailben vagy személyesen a szervezési folyamatok megkezdésétől a műtét előtti kivizsgálásokon keresztül, a beavatkozást követő hazabocsátásig és kontroll vizsgálatokig.
  • A páciens tájékoztatása a műtéti eljárásról, előkészületekről, szükséges vizsgálatokról, a műtét utáni felépülés időszakáról, költségekről stb.
  • Kérdések megválaszolása, félelmek kezelése
  • Számunkra fontos a páciens bizalma

Időpontegyeztetés és szervezés

  • Műtéti időpontok egyeztetése a pácienssel, kéréseinek figyelembevételével
  • Műtéti időpontok egyeztetése az operáló orvossal, műtővel, aneszteziológussal stb.
  • A műtéthez szükséges előkészítő vizsgálatok ütemezése (pl. labor, EKG, képalkotó diagnosztika), segítségnyújtás ezek megszervezésében a páciens részére

Adminisztráció és dokumentáció

  • A páciens adatainak rögzítése az egészségügyi rendszerekben
  • Műtéti árajánlat készítése az operatőr által megadott információk alapján. Szükség esetén a műtéti eljárással, eszközigénnyel kapcsolatos kérdések egyeztetése az operáló orvossal.
  • Dokumentumok bekérése, ellenőrzése (leletek, beleegyező nyilatkozatok, költségátvállalók)
  • Egyeztetés a társosztályokkal és annak biztosítása, hogy minden résztvevő fél naprakész legyen az adott páciens műtétjével kapcsolatban.

Utánkövetés

  • Kapcsolattartás a műtét után, kontrollvizsgálatok szervezése
  • Pácienselégedettség mérése, esetleges panaszok kezelése
KAPCSOLAT
1123 Budapest,
Alkotás utca 55-61.
+36 1 323 7000
NYITVATARTÁS
  • Hétfő 06:30-20:00
  • Kedd 06:30-20:00
  • Szerda 06:30-20:00
  • Csütörtök 06:30-20:00
  • Péntek 06:30-20:00
  • Szombat 07:00-14:00
  • Július 1. Zárva
HÍRLEVÉL

PARKOLÁS / TÉRKÉP
Parkolási lehetőségek