A Wáberer Medical Centerben minden téren törekszünk a legmodernebb technológiák bevezetésére. Annak érdekében, hogy a nálunk eltöltött ideje a leghasznosabban telhessen, számos fejlesztést eszközölünk az adminisztráció területén is. Ezeknek köszönhetően a recepciónál töltött várakozási időt csökkentjük, és a jövőben lehetőséget teremtünk a pácienseink számára teljeskörűen online intézni a regisztrációs folyamatokat. 

Ehhez vezető egyik lépcsőfok az online előrefizetés. A szolgáltatás díját már a foglaláskor rendezi, így a helyszínen Önnek már csak az egészségével kell foglalkoznia. Ha időközben intézményünk árat emel, Önnek akkor sem kell ráfizetnie, hiszen az ellátás díját már előre rendezte.

Amennyiben az előrefizetés során bármilyen problémába ütközne, kérjük hívja Call Centerünket (hétfő-péntek: 07:00 és 20:00 között)!

Gyakran ismételt kérdések

Melyek az előrefizetés előnyei?

Az előrefizetés nem csupán a szolgáltatásaink hatékonyságát növeli, hanem az Önök számára is előnyökkel jár:

  • Több elérhető időpont: az előrefizetés bevezetése csökkenti a ki nem használt, de lefoglalt időpontok számát, így több időpont válik elérhetővé pácienseink számára.
  • Árgarancia: az előre fizetett összeg rögzíti a szolgáltatás díját, így biztos lehet benne, hogy a foglaláskor megadott összegért kapja meg a vizsgálatot, még ha később árváltozás is történne. 
  • Kényelem és hatékonyság: az előrefizetéssel előre rendezett számos adminisztrációs teendőt, így a vizsgálat napján Ön időt spórol, és már csak az egészségére kell koncentrálnia.
  • Tudatos döntés: az előrefizetéssel járó foglalás arra ösztönöz, hogy alaposan átgondolja a választott szakorvosi konzultációt, így hatékonyabb betegutat járhat be.
Milyen fizetőeszközzel tudok fizetni?

Az online bankkártyás előrefizetéshez VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro kártyák fogadhatók el, fizethet Revolut kártyával is. Egészségpénztári kártyával az előrefizetés egyelőre nem engedélyezett.

Hogyan történik a bankkártyás fizetés folyamata?
  • A honlapon vagy a páciensnek küldött foglalás véglegesítéséhez a páciens a bankkártyás fizetés elfogadásával, illetve a WMC Adatkezelési Nyilatkozatának és a WMC Általános Szerződési Feltételeinek elfogadásával a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül átirányításra, ahol a bankkártya szám, bankkártyán szereplő név, lejárati dátum és egyes kártyák esetében a CVV2/CVC2/CID 3 vagy 4 jegyű ellenőrzőkód megadása szükséges.
  • A WMC a páciens kártyaadataihoz biztonsági okokból és a kártyatársasági előírásoknak megfelelően nem fér hozzá, adatokat nem tárol. A páciens neve, lakcíme, telefonszáma és e-mail címe kerül továbbításra a Simple Pay részére.
  • Amennyiben a páciens a WMC által küldött e-mailben erősíti meg a foglalást online bankkártyás fizetéssel egybekötve, úgy a páciensnek azt 3 órán belül szükséges kifizetni. 3 óra elteltével az e-mailben küldött fizetési link már nem használható, a foglalást sikertelennek minősíti a rendszer és a lefoglalt időpont az előjegyzéséből törlésre kerül.
Milyen visszaigazolást kapok arról, hogy sikeres volt-e az online előrefizetésem?

A páciens egymás után 2 db visszaigazoló e-mail értesítést kap a fizetésről a Simple Pay-től: egyet a sikeres zárolásról, és egyet a sikeres fizetésről. A foglalás akkor végleges, amikor a sikeres fizetési státuszról is megérkezik az értesítés (ez a második e-mail). Minden bankkártyás fizetés egyedi tranzakció azonosítóval rendelkezik, ez segíti a páciens előrefizetésének pontos beazonosítást. Ez az azonosító a Simple Pay-től érkező értesítésekben található.

Hogyan foglaljak, ha nem vagyok biztos benne, hogy milyen vizsgálatra van szükségem?

Telefonon keressen minket bizalommal, segítünk Önnek a pontos vizsgálat kiválasztásában és lefoglalásában.

Mire kell figyelnem az előrefizetés során?
  • Telefonos foglalás esetén: foglalást követően Ön kap egy fizetési linket, ahol 3 órán belül van lehetőség előre rendezni a vizsgálat ellenértékét. A foglalás kizárólag a fizetéssel véglegesedik. Amennyiben nem rendezné a vizsgálat árát 3 órán belül, úgy az időpont automatikusan törlődik. Ilyen esetben ismételt telefonos foglalás érdekében keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat.
  • Lemondási/ módosítási feltételek: az időpont foglalások során az info ablakokban és a foglalási ablakok alatti szövegben, a honlapunkon közzétett ÁSZF-ben és a páciensnek küldött visszaigazolásokban is megtalálhatók. Telefonos foglalás esetén kollegáink tájékoztatják Önt a lemondási és módosítási feltételekről.
Mely vizsgálatok nem végezhetők el írásos orvosi javaslat, beutaló vagy laboreredmény bemutatása nélkül?
  • Beutaló köteles vizsgálatok: számos vizsgálatunk szabályozás miatt kizárólag beutaló vagy írásos szakorvosi javaslat bemutatásával vehető igénybe, amely tartalmazza a pontos vizsgálati megjelölését (pl. CT vizsgálatok, röntgen vizsgálatok, 18 év alatti gyermeknek végzendő MR vizsgálat, 35 év alatti emlőszűrés és csontsűrűség-mérés). Kérjük, hogy foglalás előtt figyelmesen olvassa el honlapunkon a foglalási ablak összes információját vagy kérdése esetén hívjon minket telefonon.
  • Laboreredmények bemutatása: minden kontrasztanyagos CT és MR vizsgálatunk kizárólag két héten belüli negatív vesefunkciós (kreatinin, eGFR) laboreredmény birtokában végezhető.
  • Tüdőszűrés: felnőttek számára tüdőszűrés (alacsony dózisú mellkas CT/mellkasröntgen) évente egy alkalommal saját kérésre is elvégezhető beutaló nélkül, amennyiben az az elmúlt egy évben nem készült Önnek.
  • Mammográfia: mammográfiás vizsgálatokat egy éven belül saját kérésre nem ismétlünk.
Mit tehetek, ha nincs beutalóm, vagy nincs a vizsgálathoz előírt laboreredményem,
de előre kifizettem a vizsgálat árát?

Kérjük, hogy foglalás előtt figyelmesen olvassa el honlapunkon a foglalási ablak összes információját vagy kérdése esetén hívjon minket telefonon. Írásos szakorvosi javaslat, beutaló, érvényes laboreredmény hiányában (amennyiben az adott vizsgálathoz ez előírt) a vizsgálatot nem tudjuk elvégezni, és annak előrefizetett értékét nem áll módunkban visszatéríteni. Előírt laborvizsgálatot intézményünkben is elvégeztetheti, akár a vizsgálat napján. Ehhez kérjük, előzetesen jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy szeretne egy vesefunkciós gyorstesztet csináltatni azonnali eredménnyel. Írásos javaslat vagy beutaló hiányában lehetőség van szakorvosi vizsgálatra, vagy beutaló írására előzetes időpontfoglalás esetén saját szakorvosainkhoz külön térítés ellenében. 18 év alatti gyermek vizsgálatához felnőtt kísérő jelenléte elengedhetetlen, 12 év alatti gyermekkontrasztanyagos CT és MR vizsgálatát nem vállaljuk.

Hogyan működik az egészségpénztári kártyás fizetés?

Egészségpénztári kártyával előrefizetés egyelőre nem lehetséges, mivel az előleg típusú tranzakciókat ezek a kártyák nem támogatják. A szolgáltatást bankkártyával szükséges előre kifizetni, majd a vizsgálat napján kiállított számlát a páciens benyújthatja az egészségpénztárának, amely visszatéríti a költséget.

Mi történik, ha nem tudok elmenni az időpontomra, vagy le kell mondanom?

Amennyiben Ön minimum 72 órával a vizsgálat előtt lemondja időpontját az Önnek küldött linken, a vizsgálat díja automatikusan visszatérítésre kerül 3 munkanapon belül az Ön által fizetéskor megadott bankkártyára. Amennyiben 72 órán belül mondja le a vizsgálatot, úgy a pénzvisszatérítés nem áll módunkban.

Időpont-módosításra van lehetőség?

Amennyiben Ön az időpont-módosítási kérelmet a vizsgálat előtt 72 órán belül kezdeményezi, úgy időpont-módosításra nincs lehetőség, a vizsgálat díját nem áll módunkban visszatéríteni.

Amennyiben Ön az időpont-módosítási kérelmet a vizsgálat előtt legalább 72 órával korábban kezdeményezi, úgy az időpont-módosítás díjmentes.

Időpont-módosítás telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is lehetséges, hívjon minket kérdés esetén.

Hogyan kezelik a késéseket?

Páciens késés esetén kérjük vegye figyelembe, hogy nem áll módunkban Önt ellátni annak érdekében, hogy elkerüljük az Ön után következő páciensek várakoztatását és egészségügyi ellátását. Pénzvisszatérítésre késés esetén nincs lehetőség.

Vannak kivételes esetek, amikor a szolgáltatás összegét nem kell előre megfizetni?

A szolgáltatás összegét az alább felsorolt esetekben nem kell előre megfizetni, időpont foglaláshoz kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kapcsolattartóját amennyiben Ön:

  • nemzetközi biztosítással rendelkező páciens / direct billing szolgáltatást vesz igénybe
  • ajándékkártyával rendelkezik
  • éves kártyával rendelkezik.
Vannak kivételes esetek, amikor a helyszínen fizethetek?

Amennyiben egy adott vizsgálat során kiderül, hogy Önnek további vizsgálat elvégzése szükséges (pl. kiegészítő röntgen, ultrahang, stb.) melyet még ugyanazon a napon elvégzünk, ez esetben az egyéb kiegészítő vizsgálatokra helyszíni fizetést alkalmazunk.

Reklamációval, visszajelzéssel hová fordulhatok?

Visszajelzés, vagy panasz esetén kérjük írjon a visszajelzes@wmc.hu e-mail címre. A beérkező leveleket folyamatosan feldolgozzuk, és a levél beérkezésétől számított maximum 30 naptári napon belül megválaszoljuk.

KAPCSOLAT
1123 Budapest,
Alkotás utca 55-61.
+36 1 323 7000
NYITVATARTÁS
  • Hétfő 07:00-20:00
  • Kedd 07:00-20:00
  • Szerda 07:00-20:00
  • Csütörtök 07:00-20:00
  • Péntek 07:00-20:00
  • Szombat 07:00-14:00
HÍRLEVÉL

PARKOLÁS / TÉRKÉP
Parkolási lehetőségek